istra neovisana slobodna

06 prosinac 2008

Probudim se jutros i odlučim zašto da prekinem pisati i ako me oni žele ušutkati ja mogu pisati pisati moram pisati jer nesmjem pasti na nihove fore .Kad pričam o ISTRI kao neovisnoj šta je oduvjek bila prije stolječa sedmog i prije nego se rodio gospodin ,svi mi kažu da ali vi bi te sa taljanima.Taljani su bili ovdje pa su propali isto tako i austrija pa i jugoslavija.Tako da mi se ne bojimo talijana oni saqmo mogu doći na more i donesti eure ,ali ti euri moraju ostati u istri jer desiti če se da ako sve mora iči u zagreb kao što je nekad išlo u beograd da ljudi če se pobuniti .U ISTRI ima hrvata ,taljana,bosanca, albanca,i još mnogo naroda ali svi oni su prvo istrijani koji su rođeni u puli i nijhova je zemlja istra jer ih istra hrani a neko im uzima kruh iz usta i naravno da če doči dan kad če uzeti stvar u svoje ruke .Jer zašto bi moje pare trošijo franjo iz zagreba neka si ih zaradi pa nek ih troši .Tako moji istrijani budite spremni da nas oped ne budu bacali po fojbama i zatvarali po golim otocima.

<< Arhiva >>